FAQ

Hoe kan ik iets bestellen op KINGKLEDING?

  • Selecteer het door u gekozen artikel
  • Kies de juiste maat en kleur
  • Klik op ‘In winkelwagen’
  • Het artikel is nu toegevoegd aan uw winkelwagen
  • Bent u klaar met winkelen, dan gaat u naar uw winkelwagen. Deze vindt u rechtsboven in het scherm
  • Via uw winkelwagen kunt u betalen door ‘ga door naar afrekenen’ aan te klikken
  • Vul uw verzendgegevens in
  • Kies uw gewenste betaalmethode
  • Uw bestelling is nu rond. Uiteraard kunt u hierna nog verder met winkelen
  • U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, u hoeft geen account aan te maken om bij ons een bestelling te plaatsen. U kunt als gast ook bestellen bij KINGKLEDING. Mocht u van plan zijn vaker bij ons te bestellen, raden wij u echter aan een account aan te maken. Hiervoor gaat u naar het kopje ‘Mijn account’ en kiest u vervolgens voor ‘Account aanmaken’.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Als u een artikel aanklikt, kunt u de kleur en maat selecteren. Hierbij ziet u of de gewenste kleur of maat op voorraad is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit doet u door een e-mail te sturen naar [email protected] Als de bestelling al onderweg is, zult u deze na ontvangst moeten retourneren.

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Als uw artikel niet naar wens is, kunt u dit binnen 14 dagen bij ons ruilen. U kunt het artikel ruilen of retourneren via de bezorgservice.

 

  • Via de bezorgservice:
    In het ontvangen pakket vindt u het retourformulier. Deze dient u volledig in te vullen en bij te voegen om het artikel terug te kunnen sturen. Tevens vindt u een adreslabel, plak deze op de originele verpakking. Hier kunt u het artikel mee terugsturen. 

Hoe kan ik betalen bij KINGKLEDING?

U betaalt bij KINGKLEDING veilig en eenvoudig met Ideal. 

  • Betaling via Ideal:
    Ideal is een snelle en eenvoudige Nederlandse betaalmogelijkheid. Bij betaling via Ideal doorloopt u dezelfde stappen als bij het internetbankieren. Het bedrag wordt direct van uw bank afgeschreven. Wanneer de bank de betaling aan ons heeft goedgekeurd, wordt uw bestelling gelijk verwekt. Betaling met Ideal is altijd gratis. De volgende banken zijn aangesloten bij Ideal: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis. 

Wat zijn de kosten voor retourneren ?

Als het artikel niet aan uw wensen voldoet, kunt u het in de winkel gratis retourneren of ruilen voor een ander artikel. Ook kunt u het artikel met het retourformulier via een bezorgdienst terugsturen. Wij rekenen hiervoor € 6,95 verzendkosten. Deze zullen wij op de terugbetaling in mindering brengen.  

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. In overleg kan er ook gekozen worden voor een persoonlijke bezorging. Hiermee staat u garant voor een snelle levering. Woont in de omgeving van onze winkels, dan nemen wij contact met u op, om deze optie te bespreken. 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, tijdens uw bestelling kunt u aangeven op welk adres we uw bestelling kunnen afleveren. Dit kan uiteraard een ander adres zijn, dan uw thuisadres.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Indien u iets retourneert, streven wij ernaar om binnen een week na ontvangst van het artikel, het geld over te maken naar uw bankrekening. De € 6,95 retourkosten zullen wij hierop in mindering brengen. 

Wat te doen in geval van een klacht?

Heeft u een klacht over een artikel of over de bestelling, laat het ons dan weten via de klantenservice: [email protected]. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Ook kunt u naar een van onze filialen met de klacht.

Kan ik een cadeaubon verzilveren bij een bestelling?

Nee, helaas is het nog niet mogelijk om met een cadeaubon van KING in onze webshop te betalen.